Doelgroep
Alle geļnteresseerde leidinggevenden
Doelstelling
- De definitie, het belang en de ROI van werkgeluk binnen een organisatie;
- Wanneer en hoe je kan sturen op werkgeluk;
- De rol en verantwoordelijkheid die ieder (individu, leidinggevende, organisatie) hierin kan opnemen;
- Welke impact een waarderende werksfeer kan hebben op de productiviteit, de klantenrelaties, het welzijn en de prestaties;
- Concreet actieplan dat je onmiddellijk kan toepassen op de werkvloer.
|
Werkgeluk vergroot het werkplezier en versterkt de veerkracht van medewerkers. Veerkrachtige medewerkers voelen zich goed in hun job, team en werkomgeving. Ze gaan beter presteren, extra inspanningen leveren als dat nodig is, en zijn beter gewapend om op een effectieve manier met stress om te gaan. Je stelt jouw concreet actieplan op waarmee je onmiddellijk aan de slag kan in jouw organisatie.
- De bouwstenen van werkgeluk;
- Positieve en negatieve effecten van waarderen op stressbeleving, vertrouwen, welzijn op het werk en werkgeluk;
- De 5W's van werkgeluk - Wie, Wat, Wanneer, Waarom, Waar;
- Praktische tips en tools, do's en don'ts.
|