Dankzij een actieve deelname van de cursisten en interactieve simulaties, worden sleutelzinnen en professionele gesprekken ingeoefend en verbeterd. |
|
Voorkennis:
De deelnemer:
- heeft het niveau halfgevorderd (minimum A2);
- kan zinnen en regelmatig voorkomende uitdrukkingen begrijpen;
- kan communiceren in simpele en alledaagse bewoordingen en eenvoudige zinnen vormen.
Doelgroep:
Alle bedienden die telefonische contacten hebben met leveranciers, klanten, collega’s… op professioneel niveau. Deze taalmodule is algemeen.
Doelstelling:
Tijdens deze interactieve sessie worden sleutelzinnen aangebracht, ingeoefend en verbeterd via simulatie-oefeningen. Er wordt een actieve deelname van de cursisten verwacht, waarbij de focus ligt op het spreken. |
PROGRAMMA |
Formules om een telefoongesprek te openen en te sluiten.
Spellen.
Boodschappen noteren.
Afspraken maken en bevestigen.
Inlichtingen geven en vragen.
Instemmen/ontkennen/bevragen van een boodschap.
Excuses aanbieden.
Beloftes maken.
Klachten behandelen/formuleren en oplossen. |