Introductie
Onbetaalde facturen zijn een permanente zorg in het bedrijfsleven. De redenen van laat betalingsgedrag zijn uiteenlopend: economische situaties, financiële problemen, moedwil, gebruik maken van goedkoop leverancierskrediet, etc. Tijdens deze opleiding schetsen we het wettelijk kader en nadien gaat u praktisch aan de slag. Breng zeker uw eigen aanmaningen mee! Zo kan u de principes onmiddellijk toepassen op uw eigen brieven.
Doelstelling
De sessie wordt gesplitst in een theoretisch & een praktisch gedeelte. In de theorie leggen we het proces van een goede klantenopvolging uit, samen met het belang ervan.
In het praktisch gedeelte gaan we dieper in op enkele voorbeelden.
Doelgroep
Financiële en commerciële medewerkers en verantwoordelijken. Kortom: iedereen de bekommerd is om het betaalgedrag van de klanten.
TIP: U kan aanvullend de sessie volgen over "Internationaal debiteurenbeheer". Klik hier voor meer info en inschrijving. |