Sluiten

EEN DAG OPLEIDING

In deze opleiding:
  • Verwerf je inzichten en hanteer je tips over de psychologie in verkoop.
  • Leer je omgaan met bezwaren of objecties van de klant.
  • Leer je efficiŰnt omgaan met het verkoopproces.

DOELGROEP

Technische medewerkers die baat hebben bij inzichten in het menselijk be´nvloeden tijdens een verkoopgesprek.

PROGRAMMA

Met nadruk op de "menselijke factor" in relatie tot klanten wordt aan de hand van voorbeelden aangetoond hoe men positief kan be´nvloeden, dit naast de technische know how die van belang is in het verkoopgesprek.
  • Interpreteren van de lichaamstaal, juiste vraagstelling, krachtig argumenteren, omgaan met weerstand van de klant, … zijn thema’s die uitvoerig behandeld en ingeoefend worden met voorbeelden van de deelnemers zelf.
  • Een evenwicht vinden tussen delen van vakkennis en het verkopen bij de klant komt ook aan bod.
  • Deelnemers krijgen de kans om zelf aan te geven wat hun huidige struikelblokken zijn m.b.t. verkoop en ontvangen daarbij tips om vooruitgang te boeken.

  •  

    PRAKTISCH

    Cursusdatum14 oktober 2021
    Urenvan 09:00 tot 16:30
    Plaats
    BegeleidingCaroline Raes - Voka



    Cursusverantwoordelijke
    Jan De Schepper - 09 222 26 14 -

    Uiterste inschrijvingsdatum
    30/09/2021

    Gratis voor textielwerknemers
    PC120 en 214
    Andere deelnemers
    € 300 per deelnemer
    KMO portefeuille
    SCHRIJF IN