Sluiten

HALVE DAG WORKSHOP

Als je weet dat bij 85% van alle aankopen kleur de belangrijkste factor is, klinkt het bijzonder logisch dat je als bedrijf best een kleurenstrategie hebt. In realiteit zien we echter dat kleurkeuzes veelal gebaseerd zijn op individuele voorkeuren en assumpties zonder een aantoonbaar bewijs te hebben welke kleuren zorgen voor de beste/gewenste resultaten.

In deze inspirerende workshop geven we antwoorden op de volgende vragen:

  • Hoe bepaal je de juiste kleuren voor jouw productassortiment?
  • Hoe kan je je assortiment segmentatie structureren?
  • Hoe bepaal je de juiste kleuren voor jouw afzetmarkt?
  • Hoe stem je je communicatie, product of service af op jouw beoogde doelgroep?
  • Hoe creëer je extra sales met de juiste kleuren?
  • Hoe kan je jouw assortiment rationaliseren en optimaliseren?
  • Hoe kan je jouw bedrijfs-en of merkidentiteit doorvertalen naar al jouw communicatiedragers?

DOELGROEP

Bedrijfsleiders
  • Product managers
  • Sales & Marketing managers
  • Aankoop & CSR verantwoordelijken
  • Design managers

  • PROGRAMMA

    Het belang van kleur
  • De impact van kleur
  • Het Color Navigator System
  • Color Succes Factor berekenen van een collectie
  • Hoe kleur afstemmen op verschillende doelgroepen en afzetmarkt
  • Hoe kleur gebruiken om merkidentiteit te creëren
  • Voorbeelden en praktijk cases
  • Vragen en antwoorden

  •  

    PRAKTISCH

    BegeleidingBart Van Tigchelt - Color Navigator


    Deze opleiding dient nog ingepland te worden.

    Cursusverantwoordelijke
    Jan De Schepper - 09 222 26 14 -

    Gratis voor textielwerknemers
    PC120 en 214
    Andere deelnemers
    € 150 per deelnemer
    KMO portefeuille
    Lunch inbegrepen