Sluiten

EEN DAG OPLEIDING

In deze opleiding ligt de nadruk op klantgericht ťn efficiŽnt telefoneren in diverse professionele situaties.
Onder klantgericht verstaan we klanten vriendelijk te woord staan en voorthelpen. Onder efficiŽnt verstaan we klanten kort, bondig en gestructureerd informeren zonder uit te weiden of kortaf te zijn.

Na deze opleiding:

  • weet je hoe je klantgericht ťn efficiŽnt kunt telefoneren;
  • kun je de kenmerken van een geslaagd telefoongesprek benoemen;
  • kun je je telefoongesprekken structureren;
  • kun je de lead van het gesprek nemen;
  • weet je hoe je ook in moeilijke omstandigheden professioneel kunt blijven.

DOELGROEP

Administratieve en commerciŽle medewerkers.

PROGRAMMA

De kenmerken van een geslaagd telefoongesprek.
  • De verschillende fasen van een inkomend telefoongesprek.
  • Actief luisteren en de juiste vragen stellen.
  • Gericht informeren.
  • Omgaan met bezwaren van de klant.
  • Positief blijven communiceren in moeilijke situaties.

    Theoretische inzichten en praktische oefeningen wisselen elkaar af. De cases komen uit de eigen professionele context.


  •  

    PRAKTISCH

    BegeleidingIlse Vantilborgh - Voka


    Deze opleiding dient nog ingepland te worden.

    Cursusverantwoordelijke
    Jan De Schepper - 09 222 26 14 -

    Gratis voor textielwerknemers
    PC120 en 214
    Andere deelnemers
    € 300 per deelnemer
    KMO portefeuille
    Lunch inbegrepen