Sluiten

TWEE DAGEN OPLEIDING

Een juiste, professionele basisattitude. Elke situatie vereist andere attitudes. Mensen passen zich meestal spontaan aan naargelang de situatie en weten wel dat er op het werk een professionele attitude wordt verwacht. Maar daarom slagen ze er nog niet altijd in om ook professioneel over te komen naar anderen toe. Het gaat om professioneel communiceren en om respectvol omgaan met anderen.

In deze opleiding krijgt u inzicht in uw eigen persoonlijkheidstype en stijl van communiceren en in dit van collega's of leidinggevenden.

Zo leert u uw communicatie beter afstemmen op een ander en zal u professioneler overkomen.


DOELGROEP

Deze opleiding richt zich tot alle medewerkers die een passende houding en communicatie t.o.v. collega’s en leidinggevenden belangrijk vinden.

PROGRAMMA

De juiste, professionele basisattitude.
  • Wat is een attitude?
  • Respectvol omgaan met anderen
  • Verschillende communicatiestijlen en persoonlijkheidstypes (volgens de kleuren van Insights)
  • Professioneel communiceren

Een positieve, assertieve houding in team
  • De juiste arbeidsattitude in een team
  • De verschillende waarden in een team
  • Respectvol en assertief communiceren met anderen
  • Positief omgaan met feedback en kritiek
  • De feedbackregels

 

PRAKTISCH

BegeleidingJean-Claude Laurent - Novare


Deze opleiding dient nog ingepland te worden.

Cursusverantwoordelijke
Jan De Schepper - 09 222 26 14 -

Gratis voor textielwerknemers
PC120 en 214
Andere deelnemers
€ 600 per deelnemer
KMO portefeuille
Lunch inbegrepen