WAAROM DEZE OPLEIDING?
Veel te vaak verlies je energie wanneer je bij je rekruteringsinspanningen amper ofwel veel te veel geïnteresseerden aantrekt. Welke impact heb jij bij het opstellen van vacatures op de doelgroep die zich aangesproken voelt? We lichten een tipje van de sluier tijdens dit webinar en delen handige tips & tricks.
Docent: Griet Deca
Als Chief Happiness en stress- en burn-outcoach is Griet Deca, samen met haar collega's van Tryangle, actief rond welzijn op het werk en werkgeluk via training en coaching van HR-professionals, medewerkers en leidinggevenden. In 2018 schreef ze het boek “Van Welvaart naar Werkgeluk” en in 2019 werd ze Gelukspersoonlijkheid van het jaar. Naast trainer-coach is ze ook overal ter wereld te vinden als keynote speaker. Haar aanpak? Interactief, learning-by-doing, zelfontdekkend leren en met een vleugje humor of om het met de Tryangle-baseline te verwoorden: Try a different angle!
DOELGROEP
Iedereen die binnen een KMO verantwoordelijk is voor het opstellen van vacatures.
Geen vereiste voorkennis.
PROGRAMMA
Na dit webinar ken/kan je:
- bewust omspringen met de taal die je gebruikt om vacatures op te stellen;
- vacatures beter targetten door de juiste verwoording;
- vacatures opstellen die je minder energie zullen laten verliezen.