Sluiten

DOEL VAN DE OPLEIDING

Het binnenhalen van één nieuwe klant, kost vijfmaal meer dan het behouden van een bestaande klant. Reden genoeg om niet enkel te kijken naar hoe we nieuwe klanten kunnen werven, maar meer dan gewone aandacht te besteden aan het behouden van onze bestaande klanten.

Relatiemanagement wordt ingezet om een lange termijn relatie te bewerkstelligen met strategisch belangrijke klanten. Een goede relatie met de bestaande klanten biedt je immers een garantie voor toekomstige opdrachten. Het is een investering in de toekomst.


DOELGROEP

Verkopers

PROGRAMMA

Workshop 1:
  • Leer een klantanalyse maken in functie van huidige producten versus potentiële producten.
  • Versterk je positie ten opzichte van je concurrenten.
  • Maak een actieplan met een gerichte focus.

Workshop 2:
  • Relatiemanagement en het relatiemanagement plan.
  • Wat is relatiemanagement?
  • Hoe een relatiemanagement plan opstellen.

 

PRAKTISCH

BegeleidingAnn Velghe - The house of change


Deze opleiding dient nog ingepland te worden.

Cursusverantwoordelijke
Jan De Schepper - 09 222 26 14 -

Gratis voor textielwerknemers
PC120 en 214
Andere deelnemers
€ 300 per deelnemer
KMO portefeuille