Sluiten

WAAROM DEZE OPLEIDING?

Door zijn gedrag draagt een chauffeur in belangrijke mate bij aan het imago van uw onderneming.

Het is dan ook van het grootste belang dat de chauffeur de missie en de waarden van uw onderneming uitstraalt en opgepaste manier met de klant omgaat.


DOELGROEP

Bestuurders van voertuigen van categorieën C, C+E en de subcategorieën C1,
C1 + E.

PROGRAMMA

• Gedrag van de bestuurder en imago: belang voor de onderneming
• De kwaliteit van de dienstverlening door de bestuurder
• De taken van de bestuurder
• Personen waarmee een bestuurder te maken krijgt vereist de nodige
sociale vaardigheden
    • Welke type personen eisen welke vaardigheden : magazijnier, dispatcher, klant, politie, douane,…
    • Korte training rond sociale vaardigheden aan de hand van een rollenspel:
         Basiscommunicatie en communicatieprincipes
         Verschillende communicatiestijlen en het bepalen van uw
        persoonlijke stijl

         Aansluiten bij de communicatiestijl van een ander
         Interne en externe ruis en vervorming voorkomen
         Verbale en non-verbale communicatie
         Feedback geven en ontvangen
         Communicatie en telefoontechniek
         Stress- en conflicthantering
• Onderhoud van het voertuig
• Organisatie van het werk
• Commerciële en financiële gevolgen van een geschil
• Testimonia : leren van elkaar over het chauffeursimago

 

PRAKTISCH

Begeleiding - SBM


Deze opleiding dient nog ingepland te worden.

Cursusverantwoordelijke
Hannelore Biebau - 09 222 26 14 -

UW VOORDELEN

Per gevolgde module van minstens 7 uur worden 7 kredietpunten toegekend.

€ 170 per deelnemer
Textielwerknemers (PC 120 en 214)
€ 145 per deelnemer
KMO portefeuille
Gelieve uw identiteitskaart mee te brengen voor de juiste informatie op uw attest.